dinsdag 5 juni 2007

Snowbuddies afghan (weer!)

Na al die "geheime" maaksels was ik wel toe aan weer eens wat voor mezelf te borduren, en dus heb ik vorige week maar weer eens de snowbuddies afghan tevoorschijn gehaald. Hij borduurt nog steeds heerlijk dus hij schiet alweer lekker op, ik zal de foto's van vorige keer (december 2006) en nu even naast elkaar zetten dan kun je goed het verschil zien:

Het lijkt best weinig maar neem van mij aan dat er héél veel wit in zit sinds vorige week, ik heb al bijna weer 2 strengen wit opgeborduurd. Leuk vind ik dat ik nu aan de patchworkblokken onderaan de quilt ben beland, dat is echt een fijn stukje om te borduren. Wel oppassen, want hoewel ze heel veel op elkaar lijken zijn de blokken toch allemaal verschillend. Voorlopig ga ik nog wel even verder aan deze, of het moet echt te warm worden om met zo'n grote lap op schoot te zitten. Er liggen nog andere werkjes genoeg om dan af te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten