maandag 20 augustus 2007

PIF

Na heel lang nadenken of ik het wel zou doen heb ik besloten om me in te schrijven voor haar PIF challenge, en dus moet ik er zelf ook aan geloven:

Ik zal een zelf gemaakt kadootje sturen naar de eerste 5 mensen die een reactie geven op deze post. Ik beloof je dat je het binnen 365 dagen zal ontvangen. Het enige dat je hiervoor moet doen is het doorgeven door hetzelfde op je eigen blog te doen, en dus ook 5 dingen te maken voor degenen die op jouw post reageren! Wanneer je bij die eerste 5 reacties hoort, zal ik contact met je opnemen voor je adres en ik zal uitgebreid je blog bekijken om te zien waar je van houdt.

Ik kijk uit naar jullie reacties!
---
I've been thinking long about this, and finally decided to take up her PIF challenge, and so here's mine:

I will send a handmade item to the first 5 people who leave a comment on my blog under this post. You will receive it within 365 days; you have my word. The only thing you have to do in return is Pay It Forward by making the same promise on your blog! Once you sign up, I will be emailing you for mailing address information and will keep an eye out on YOUR blog to see what designs, colors, designers you like.

I'm looking forward to your comments!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Willeke, je was bij mij op bezoek geweest en ik bracht nu een tegenbezoekje. Ik heb een prachtige quilt gezien en vroeg me af of dat de quilt is die je nog gaat maken of dat je die al hebt gemaakt. Wat ik bij vele quiltsters zie zijn prachtige Japanse stoffen en ook al quilt ikzelf niet, ik vind ze schitterend en heb voor een van mijn cartonnageprojecten ook een Japanse stof gekocht.
    Ik vond ook je welcome kippetje heel erg schattig. Heel veel plezier met je web-log en succes met je quilts en borduurwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, vanmorgen heb ik je log ontdekt. Wat een leuke dingen maak jij! Ik heb met plezier je hele log doorgelezen.
    Ik ben al de hele tijd aant denken of ik wel moet reageren. Het lijkt me heel leuk om een cadeautje te ontvangen en er ook 5 te versturen.
    Alleen ben ik pas 2 dagen geleden mijn log begonnen en er zullen nog wel niet al te veel lezers zijn. Maar misschien kan ik het nu erop zetten en dan achter een tijdje nog eens?

    groetjes Isabella
    www.isabellas.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen