woensdag 21 januari 2009

Two more blocks!

Blok 6 en 7 zijn af, dus nog één te gaan en dan kan ik beginnen met mijn top in elkaar te zetten. Deze blokken heten Missouri Star en Jacob's Ladder, en het laatste blok dat ik voor deze quilt ga maken is een Bachelor's Puzzle.

Verder ben ik "getagged" door Isabella. De bedoeling is dat ik jullie de vierde foto uit mijn vierde fotomapje laat zien. Ahum Isabella, dat is een goede manier om me erop te wijzen dat mijn foto-archief een chaos is. Ik kon dus ook niet echt een vierde mapje vinden, of er stond geen vierde foto in, of de foto was niet geschikt voor publicatie... Wat ik wel tegenkwam was een ietwat wazige, maar oh zo schattige foto die ik jullie niet wil onthouden: mijn dochter Isabelle op haar vierde verjaardag, samen met Krijn, de jongste zoon van onze vrienden. Jullie moeten weten dat Krijn op dit moment niks van Isabelle wil weten, ze mag niet te kort in de buurt komen, dus dit is een heel bijzondere foto! Nu is het mijn beurt om vier anderen te tikken, en dat zijn: Simone, Iris, Yvonne en Tineke.




I finished blocks #6 and 7, so just one more to go before I can begin assembling my top. I made a Missouri Star and a Jacob's Ladder. The last block I am going to make for this quilt will be a Bachelor's Puzzle.

Then, I got tagged by Isabella. The meaning of this is to show you my fourth photo in my fourth map. Uhm... this is a good way to discover what a chaos my photo-archive is, Isabella!!! So anyway, I couldn't really find a fourth map with a fourth picture, anyway, nothing suitable to publish, but I did find a picture a bit blurry but oh so cute I don't want to keep from you:
This is my daughter Isabelle on her fourth birthday with Krijn, the youngest son of friends of ours. You must know that nowadays Krijn seems to not want Isabelle anywhere too near of him, so this is a very rare picture to cherish! Now it is my turn to tag four more people: Simone, Iris, Yvonne and Tineke.

6 opmerkingen:

  1. Hi Willeke, dank je wel voor de tag (Margeeth had me al eens getagged)
    Wat een super lieve foto, héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een lieve foto... Leuk jongetje ook! En wat is je jongste al groot... 't Gaat allemaal vanzelf zeggen ze, en dat is ook zo, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    ja hoor, elke dag een dopje Pokon doet wonderen :-) Puck zal toch ook wel niet stilstaan zeker? Ondertussen wordt Isabelle alweer bijna 5, in april!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto is geweldig en je blokken ook.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willeke

    Nou klik op mijn naam en je kunt haar belevenissen lezen :) Staat inderdaad niet stil, elke week wel spanning & sensatie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen