maandag 23 november 2009

Mystery of the Month block #3

Eindelijk heb ik een blok af van de Designer Mystery Block of the Month club! Ik had al eerder blok 1 af, maar dat was op de naaimachine gedaan en dan lukt het toch niet zo netjes om de hoekjes mooi scherp te krijgen. Ik was er dus niet tevreden over, en heb besloten de blokken maar met de hand te gaan maken. Dat is een heerlijk werkje, en zo kwam het dat ik van het weekend blok 3 af had! Blok 4 is al een aardig eind onderweg ook.


Finally I finished a block of the Designer Myster Block of the Month club! Earlier I finished block #1, but I did the sewing by machine and it is much more difficult to get those sharp corners then. I wasn't satisfied with the result, and thus decided to make the blocks by hand. It is such a relaxing job, and so I finished block #3 this weekend, and block #4 is well on its way too!

3 opmerkingen: