maandag 21 juni 2010

Zomer!

Vandaag is het de eerste dag van de zomer, en er wordt beter weer voorspeld voor einde deze week. Dat vroeg om een zomerjurkje voor Isabelle. Vorige week kocht ik dit leuke patroon bij Farbenmix en dat wilde ik wel eens uitproben. Het haken van het pasje was een erg leuk klusje, ik haakte er gelijk twee want Veerle vond het ook een erg leuk jurkje. Vandaag was het dan tijd om te naaien. Op de onderste foto zie je het resultaat, het is al gepast en goedgekeurd, dus nu alleen nog wachten op warmere temperaturen! Voor Veerle moet ik nog even nadenken wat het wordt, een jurk of een topje, ook de stof moet nog gekozen worden uit mijn voorraad.




First day of summer today en warmer weather is predicted for later this week. That calls for a sundress for Isabelle. Last week I bought this pattern from Farbenmix so I thought I'd give it a try. Crocheting the shoulderpass was a fun job, I crocheted two since Veerle also thought it was a nice dress. Today there was time for sewing, and the result can be seen in the second picture! She already tried it on and liked it, so now it's just wainting for warmer temperatures! For Veerle I still have to decide whether it will be a dress or a top, and we also have to pick the fabric from my stock.

1 opmerking:

  1. Knap werk! Hopelijk kloppen de weersverwachtingen......dan kunnen wij eindelijk ook die zomerjurken eens afdragen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen