woensdag 14 juli 2010

nieuwe stofjes

Vanochtend voor het eerst sinds lang weer eens naar de markt geweest, en daar wat leuke stofjes gevonden. En dus ben ik vanmiddag maar gelijk aan het naaien geslagen, want met deze warmte ben ik toch wel beperkt tot bepaalde kledingstukken, die ik steeds maar snel opnieuw was om toch voldoende in de kast te hebben. Ik draag in plaats van bermuda's graag rokjes, en dus maakte ik een tricot rokje. Patroon is te vinden in de Ottobre 2/2010.


This morning I went to the market, hadn't been there in a while. I bought some nice fabrics, and decided to make something out of them instantly this afternoon. When it is warm like these days I like to wear skirts, so I made a little tricot skirt. Pattern is from Ottobre 2/2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten