dinsdag 3 januari 2012

Herinnert u zich deze nog?

Allereerst wil ik natuurlijk iedereen een gelukkig, gezond, en creatief nieuwjaar toewensen, ik was er al een beetje laat mee, maar het kan nog net!

Maar wat ik eigenlijk wilde vragen: herinnert u zich deze nog? Het is weer zover, komend voorjaar hebben wij weer een communicantje, en dus ben ik druk op zoek naar DE jurk. Ik wil hem weer zelf maken, en dus moeten we op tijd beginnen met zoeken. Ik ben alvast begonnen met wat andere dingetjes te naaien, want de laatste tijd heb ik niet meer zoveel gemaakt op dat gebied. Opnieuw een beetje oefenen kan dus geen kwaad. Tips voor patronen of adressen voor mooie stoffen zijn altijd welkom, want hier in Zuid-Limburg weet ik niet heel veel goede stoffenzaken.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Willeke,

    De lapjeskat in Beek heeft geweldige mooie stoffen voor de communie (geen aandelen hoor). Verder moet je meteen na de carnaval op de markt in Maastricht kijken die hebben dan de mooiste stoffen voor de communie en niet te duur.

    Groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo,

    bedankt voor de tip. Inmiddels zijn we geslaagd voor hèt jurkje, inderdaad bij de Lapjeskat (daar kochten we trouwens voor de oudste ook de jurk). Na de carnaval wil ik aan de jurk gaan beginnen, dus hopelijk kan ik snel een tipje van de sluier oplichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,

    oohooh wat spannend allemaal he. Ook wij hebben dit jaar een communicantje. Ik wilde je ook al zeggen bij de lapjeskat, hey he en dat voor een toertenbakster, hihihi. Ik ben helaas niet echt goed met naald en draad, wat ik toch wel een heel gemis vindt. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

    groetjes van Audrey

    BeantwoordenVerwijderen