donderdag 29 maart 2012

Het lijkt wel bandwerk

De borduurwerkjes rollen hier de laatste tijd onder de machine vandaan of het niks is. De meeste zijn niet voor mezelf maar voor anderen, maar het blijft enorm leuk om te doen, iets wat ik nooit had gedacht toen ik nog geen borduurmachine had. Ik dacht altijd dat dat een beetje voor luie handwerkers was, maar niets is minder waar.

Deze maakte ik afgelopen weekend op verzoek:



En Isabelle werd uitgenodigd bij een jarig vriendje, een groot Lego Ninjagofan, daar borduurde ik deze voor (met dank aan Tiny Spaan die het patroon maakte):



Toch ben ik de laatste tijd ook weer met de hand aan het borduren. Om 's avonds als de kinderen in bed liggen alleen boven in mijn naaikamer te gaan zitten heb ik niet altijd zin, maar om maar doelloos voor de tv te hangen (en vaak na een half uurtje in slaap te vallen) óók niet. Ik vind het dan toch fijn om iets te doen te hebben, en dus heb ik in de kerstvakantie de Noah's afghan maar weer eens tevoorschijn gehaald, en die is alweer een paar blokken gegroeid. Binnenkort foto's!

2 opmerkingen: