donderdag 18 september 2008

en weer een mijlpaal! Another milestone!

Ja... ik ben er nog! Heb besloten om toch maar weer ook in het Nederlands te schrijven, maakt het voor sommigen toch net iets meer de moeite waard om mijn blog te volgen. Ik neem me steeds voor om wat vaker te schrijven, hopelijk komt het er ook een keertje echt van!


Vandaag was een dag met een mijlpaal: onze jongste ging voor het eerst zonder mama op schoolreis. Naar Bokrijk gingen ze. Ze heeft het prima naar haar zin gehad, en ze vond het helemaal niet erg om mama bij school achter te laten! (ze bracht trouwens nog een souvenir voor me mee in haar schoenen, ze zullen morgen het zand in de speeltuin wel moeten bijvullen...)


Yes... I'm still here. I decided to blog in Dutch again too, since that makes it just that bit more worthwhile to follow my blog for some people. I plan on writing more here over and over again, hopefully that will happen for real soon!

Today was a day with a milestone: our youngest went on her first school trip without mommy. They went to Bokrijk, a place with a huge playground. She loved it, and didn't mind at all to leave mommy at the school!(and she brought half the sand of the playground in her shoes, as a souvenir...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten