vrijdag 5 juni 2009

Een maand...

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik hier nog eens een berichtje plaatste... waar is die maand gebleven? Het was een maand van lange weekenden, verjaardagen en andere feestjes, dagjes uit, wennen in mijn nieuwe baan, cursus volgen, laat naar bed, vroeg op, en nog zo wat dingen meer. En helaas maar weinig hobbytijd. Wèl een investering in mijn hobby's gedaan: ik kocht een machtig mooie naaimachine met borduurunit, waar ik enorm blij mee ben. En nu zijn er de goede voornemens: me weer eens wat meer laten gelden op creatief gebied, zodat ik jullie hier weer eens wat leuke dingen kan gaan laten zien!

It has been almost a month since I posted on this blog... where has that month gone? It was a month of long week-ends, birthdays and other parties, daytrips, getting used to my new job, studying, going to bed late, getting up early, and more stuff like that. And unfortunately not much time to spend on my hobbies. What I did do is invest in my hobbies: I bought a mighty sewing machine with embroidery unit, which I'm very happy with. And now it is time for some good resolutions: spending some more time being creative, so I can show you some nice things on this blog!

1 opmerking:

  1. "life" sometimes gets in the way of our hobbies - doesn't it? Sounds like you have been very busy participating in life. Hope that the new job is going well. I am sure that you will be able to work the hobbies back in. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen