dinsdag 16 juni 2009

Minnie

In het vorige berichtje vertelde ik jullie dat ik een nieuwe naaimachine gekocht had. Hij naait niet alleen prima, maar kan ook borduren. Dus heb ik een beetje zitten oefenen in de tussentijd, met mijn laptop erop aansluiten en dan het wonder te zien gebeuren... Ik heb nooit gedacht dat ik machineborduren leuk zou vinden, maar tot mijn verbazing vind ik het geweldig! Ik heb al een paar leuke kadootjes ermee gemaakt, hier zie je Minnie, die ik op een roze handdoek borduurde voor Faye, het 3-jarige dochtertje van mijn vriendin.


In the previous post I told you I bought a new sewing machine. And it does not only sew very well, but it embroiders as well. So I have been practising a bit, connecting the machine to my laptop and then see the magic happen! I never thought machine embroidery would be fun, but to my surprise I like it very much. I have made several gifts already, here's Minnie, embroidered on a pink towel for my friends 3-year old daughter Faye.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten