vrijdag 22 april 2011

Spider-man

Ikzelf heb natuurlijk 2 dochters, dus het is hier behoorlijk roze en glitters wat de klok slaat meestal. Maar mijn vriendin heeft 3 zonen, en voor de middelste daarvan mocht ik vandaag een taart maken voor zijn tiende verjaardag. Het moest een Spider-man taart worden, en dat was een behoorlijke uitdaging, want hoe ging ik dat aanpakken? Ik had nog nooit gepuzzeld en met al die zwarte lijntjes zag het er behoorlijk ingewikkeld uit, toen ik eens wat plaatjes googlede. Uiteindelijk ben ik maar gewoon begonnen om te zien hoe het ging worden, en dat viel me niet tegen, sterker nog, ik vond het hartstikke leuk om te doen. De foto is niet geweldig, het was al aan het schemeren toen de taart klaar was en hij werd gelijk opgehaald, dus helaas geen kans om bij daglicht te fotograferen.

Spider-man taart voor Jens 
gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam



2 opmerkingen:

  1. die ziet er fantastisch uit . het kan niet anders dat die jongen daar blij mee is .
    Nog een prettige vakantie .
    Groetjes
    chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het avondlicht is echt wel te zien dat hij prachtig is hoor! Jens was er vast heel blij mee!!

    gr.Ing

    BeantwoordenVerwijderen