woensdag 25 juli 2007

Alweer een verjaardag!/Another birthday!

Vandaag is het een jaar geleden dat ik hier mijn eerste stukje schreef! Ondertussen heb ik heel veel nieuwe en prachtige blogs gevonden op internet, van zoveel creatieve mensen. Daar doe ik heel veel inspiratie op, bedankt allemaal daarvoor!
Vandaag een foto van mijn twee creatieve dochters die hier gisteren in de tuin zaten, en wat ze hebben gemaakt..
Gisteren heb ik geborduurd aan: Dear Jane.


Today a year ago I wrote my first blog item! In the meantime I have found so many new and beautiful blogs on the internet, of so many creative people. These give me a lot of inspiration, thank you all for that!
Today I show you a pic of my two creative daughters in the garden yesterday, and of what they made...
Yesterday I stitched on: Dear Jane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten