woensdag 25 juli 2007

Dear Jane

Vandaag maar weer eens een foto van mijn Dear Jane in de maak. Ik had hem meegenomen op vakantie en er daar ook best veel aan geborduurd, maar ik had een werkkopie van het patroon mee en die was op een gegeven moment wat onduidelijk. Toen durfde ik niet meer verder te borduren, bang dat ik de verkeerde kleuren zou gebruiken (sommige tekentjes in het patroon lijken erg op elkaar). Gelukkig had ik nog een ander werkje bij me voor de avonden, als de kinderen in bed lagen. Toch valt de schade mee: zover ik het nu zie is er maar 1 blok waar ik een verkeerde kleur in heb gebruikt. Er zijn ook twee blokjes die iets te veel naar rechts staan (eens zien of jullie kunnen ontdekken welke), ik twijfel nog of ik die zal uithalen, ik ga kijken of het opvalt in het geheel als er straks meer af is.

Today I will show another pic of my Dear Jane to be. I took it on vacation and worked on it quite a lot there, but at some point my working copy of the pattern got a bit unclear (some symbols are a lot alike) and I got afraid I would use the wrong colors. Luckily I took another work as wel for in the evenings, when the children were in bed... When I came home it seemed that I didn't do wrong as much as I thought, as far as I can see there is only one block I used a wrong color in. There are two blocks that are a bit too much to the right (let's see if you can discover which ones), but I am not sure yet if I will unpick those, first I will work some more on it and see if it is disturbing the lot.

5 opmerkingen:

  1. Hé, wat een leuk patroon is dit! Van wie is deze? En nee, ik kan niet zien welke hokjes niet op hun plaats staan. Nooit uithalen, dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemarie, dit is een patroon van Linda Myers, ze heeft nog meer van dit soort patronen, het zijn helemaal mijn kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Love to see DJ in cross stitch! How beautiful!
    I´m doing it in the traditional way, hand piecing. Did you make the pattern yourself?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glaucia, this is a Linda Myers pattern, I am not creative enough to make this myself... If you Google her name you will probably find more of her beautiful patterns!

    BeantwoordenVerwijderen