maandag 31 januari 2011

Kadootjes!

(ook verschenen op 12m12p)

Kadootjes, dat was het thema van #12m12p voor de maand januari. Er werd gevraagd of we mee wilden doen met lootjes trekken om zo een zelfgemaakt kadootje te sturen naar één van de andere #12m12p-ers, leuk! En zo mocht ik een kadootje maken voor Creadientje.

Via via kwam ik op het blog van Loft Creations terecht en vond daar een handleiding om geappliceerde onderzetters/pannelapjes te maken, en dat vond ik wel een leuk idee, zo kon ik ook wat nieuwe technieken uitproberen (zoals bijvoorbeeld festonneren en doorquilten op de naaimachine).

Omdat Creadientje ook altijd zo enthousiast is over mijn borduurmachine, wou ik ook daarmee iets maken. Ik zag dat er op haar verlanglijstje nog haaraccessoires stonden voor haar dochtertje. Bij Huups ontdekte ik laatste hele leuke patroontjes en daar maakte ik een paar haarelastiekjes mee.

Inmiddels heeft Creadientje de kadootjes ontvangen en me laten weten dat ze er blij mee is, dus nu mogen jullie ze allemaal zien! Je kunt op de foto's klikken voor een groter plaatje.




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt,vooral de pannelapjes met de cupcaces zijn helemaal super.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fantastisch dat je zulke dingen kunt maken! Ik ben gewoon jaloers op de gelukkige ontvanger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your cupcakes are so cute. I'm very glad you had fun making them.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://creadientje.wordpress.com/2011/02/06/cadeautjes/ :-)

    BeantwoordenVerwijderen